Aerobic

Az épületben egy 40 és egy 20 fős aerobik terem várja az aktívan kikapcsolódni vágyókat, ahol a csoportos órákat a vendégek oszlopmentes környezetben élvezhetik. A termekben a legmodernebb technika biztosítja a zenét és a friss levegő ellátást.


Zsírégető óra

Célja a test zsírszövetének csökkentése. Az óra alatt folyamatosan kontroll alatt tartjuk a pulzust, így segítve elő a maximális zsírégető hatást.


Alakformáló köredzés

Erősítő óra állomásokon haladva, minden gyakorlatot 1-1,5 percig végeznek vendégeink, 4 kört leírva haladnak.

Alakformáló óra

Egyszerű, jól követhető óra, ahol a test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal történik.


Body Pump

A Body Pump olyan edzésforma, amely nagy ismétlésszámú súlyzós edzésre és az aerobikra épül. Az egyik leghatékonyabb módja a felesleges kilók eltüntetésének.


Gold Zumba

A Gold Zumba az idős, de aktív korosztály alacsonyabb intenzitású edzésprogramja.


SpinRacing

Zenés csoportos kerékpáros tréning, amely az egész testet megmozgatja. A zene ritmusára különböző gyakorlatokat végzünk, egy speciálisan képzett teremkerékpáron.


Nyújtás-lazítás

Egy olyan óra, ahol az izmok összehúzódó képességét, rugalmasságát és megnyúlási képességét helyezzük előtérbe.


Gerinctorna

A gerinc stabilitásának fenntartásáért és a helyes testtartásért felelős izmokat erősítő és nyújtó óra.


Tanfolyamok

Stúdiónkban különféle tanfolyamokat tartunk (baba-elsősegély, természetes gyógymódok alkalmazása babáknál és gyermekeknél, szülés-szoptatás felkészítő, baba-masszázs, baba-ápolás), melynek pontos időpontjáról a recepción érdeklődhet.


Funkcionális edzés

Lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzés során, így a hatás látványos és gyors! Sokféle gyakorlat végezhető így, és a változatos munka még inkább meghozza a gyümölcsét. Ez az edzésformaegyszerre mozgatja meg az egész izomzatot, ami nagyon egészséges, és kevésbé megterhelő az ízületeknek. Fejleszti az összes izmot, átformálja az egész testet, és növeli az állóképességet.


Pilates

Átmozgatja az egész testet, fejleszti az egyensúlyérzéket, a testtudatot és a mozgáskoordinációt. Megnyitja az ízületeket, növeli az ízületi mozgékonyságot, és erősíti az izomzatot.


Kangoo Jump

Erősíti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt, fokozza a szívműködést és a fizikai erőnlétet.
Dinamikus gyakorlat, mely zsírégető és keringési rendszert javító hatású, fejleszti az egyensúlyérzéket, a mozgáskoordinációt, és nem terheli az ízületeket.

Core training

A „core” szó jelentése mag vagy középpont. A core izmok tehát testünk azon izmai, melyek a hasüreget körbeölelik, vagyis az egész test stabilizátoraként működnek, segítenek optimális helyzetbe hozni a gerincoszlopot, a medencét. A gerincfeszítők hátulról, a rekeszizom felülről, a külső-, belső- ferde hasizom, az egyenes hasizom, a haránt hasizom elölről öleli körbe a hasüreget. Ide soroljuk még a medencefenék izmait, valamit a nagy- és középső farizmot, melyek szintén a medence stabilizátorai. Ezen izmok erősítésével megelőzhetjük a derékfájdalmakat, javítjuk a testtartást. Sokféle eszközhasználat (softball, gumikötél, flexi-bar) segít az izolációs és koordinációs gyakorlatok végrehajtásában. Kezdőknek, hátfájósoknak, rossz testtartásúaknak kifejezetten ajánlott óra. Nagy hangsúlyt fektetünk a helyes végrehajtásra, illetve nyújtásra.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close